|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har beställt en sådan här sats: Länk Fungerar så att det är nån pasta man kletar på som fräter bort lite av rutan så att ens registreringnummer kommer fram. Kan man använda denna pasta på speglarna. skulle ju faktiskt vara jävligt effektivt mot stöld. Känns som att ett spegelyta är mycket mer känslig än en glasruta. Nån som vet? ------------------ Min Hemsida: Länk (Tryck "My Car" för BMW:n) | |
|
och en sak till... kommer det se fult ut vad det gäller stylingmässigt? ------------------ Min Hemsida: Länk (Tryck "My Car" för BMW:n) |
|
|
ATCO: ja det är exakt så man applicerar detta på bilen har själv sådan på min bil |
|
|
ja men kan jag köra det på speglarna eller? ------------------ Min Hemsida: Länk (Tryck "My Car" för BMW:n) |
|
|
ATCO: Ja visst kan du de men det kanske kan bli lite svårt att se något i spegeln |
|
|
nja... om man sätter det vertikalt sä nära bilen man kan så borde det funka... förstör inte så mycket då tror jag... men så länge inte spegeln börjar gå sönder så e det lugnt.... ------------------ Min Hemsida: Länk (Tryck "My Car" för BMW:n) |
|
|
Går kanon bra! Gör det vertikalt så nära rutan som möjligt bara för att inte skymma sikten. Allt för att stoppa spegelmarodörerna!! "Man kan inte bromsa sig ur en kurva" |
|
| jepp... ska testa på en gammal spegel där hemma innan jag ger mig på det... tack för hjälpen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.