AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.913

Nedlackat eller ej?

Burberry
Hej! undrar vad ni tycker är snyggast. Skall en e36 vara nedlackad ( i samma färg som bilen) eller ej (svart)?

MVH

-Best live BMW drive-
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Hej du!

Det snyggaste du kan ha på en BMW e36 är M-paket med allt där nu ingår. Front, sido, bakkjolar, m-lister, 18" M-fälgar etc etc...

Kan man inte ha M-paket (ekonimiska skäl främst) så är det närmsta du kan komma är att lacka ner bilen... Du FÅR inte ha en BMW som inte är nerlackerad enligt min mening... för att få en grymmare front så har t.ex. www.dalhems.se en hyfsad läpp som du kan smälla på undertill på fronten...

Så tycker jag ju ;)

------------------
Min Hemsida: Länk (Tryck "My Car" för BMW:n)
Burberry
Jag det är nog ett korrekt resonemang enligt min mening..
Har hört folk som anser att nedlackning är det fulaste de vet, så jag tänkte ställa frågan här och se vad folk tycker.

MVH

-Best live BMW drive-
Det ska vara nedlackat. Ser förjävligt ut annars..
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
där fick du svar! ;)

------------------
Min Hemsida: Länk (Tryck "My Car" för BMW:n)
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
nerlackat givetvis :)
JS
304
JSR
BMW 2002 -73
BMW 750iA -92
BMW M5 -92

hur ser det ut med en nerlackad e36 coupé daytonaviolet?
snyggt eller fult?
mr_xc99
S N Y G G T

Håller inte med ang M-paket... inte pga ekonomiska skäl utan pga att jag är anti till att ha nåt M på en icke M bil, har man en M3a ska det skilja nåt mer än motorn ochså för dom pengarna.

jag personligen tycker det är tragiskt med alla dessa m-paket på 316, 318, TDS, 325, 328 osv.. men det är juh min personliga åsikt och enligt mig är resonemanget "more is less" helt rätt..

ang nerlackning eller ej nerlackning, är det mkt snyggare med nerlackad bil

/mvh jocke

självklart skall det vara nerlackat! köpte e36:an nerlackad och skulle aldrig kunna tänka mig att ha den icke nerlackad, lackade ner e30'in jag hade innan också, såg förjävligt ut annars :)

MVH
Johan K
M3/5 ska vara nerlackad, inte en 318 eller 328. Nerlackat =wannabe m3/5.
TobbeBMW
Finns väl inget som säger att nedlackningen åste vara i samma färg som övriga bilen, en ljus silvermetallic t.ex på en röd, svart eller blå bil ser jäkligt grymt ut, sett det på både E34 o E36or.
Visa användare
61
Henke325
Bil Lös
Japp nerlackad ska den vara, åtminstonde tröskelådan, det är inte vackert med svart sådan.
fr
70
froodi
318i -91
så klart att det ska vara nedlackat det är ju ett måste..
zi
60
zippe84
318i -92 (E36)
enfärgade bilar ska det va om man inte kör folkrace eller nått. kolla bara på bilar ifrån -02 och nyare där e listerna, kofångare osv i samma färg som bilen.

Mvh//Niklas
po
57
power4you
325i 1991
Själklar fråga !
Nedlackat så klart ,, ganska stor enighet på denna
fråga ! Men klart snyggaste !

Challe /

Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
så där har vi det... Nedlackat... annars kan du köpa en annan bil... vilket du givetvis inte ska göra... bmw är det som gäller... nedlackat så klart... ;) helst m-paket tycker jag då fortfarande... ;)

------------------------
Min Bimmer: Länk
Jokko skrev: "har man en M3a ska det skilja nåt mer än motorn ochså för dom pengarna." hmmm... är det upp till ägare av andra 3-serie bilar att ge m3 ägarna valuta för pengarna?? underligt resonemnag! men jag tycker nog samtidigt att man är lite barnslig om man sätter ett m-emblem på en icke m-bil, samma sak gäller m-lister, men annars tycker jag att man måste få styla sin icke m-bil hur man vill... bara man har nerlackat!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.