|
|
|
|---|---|
|
Jag har sportstolar i min e36á och tycker att det är svårt att hitta någon bra körställning pga att dom är för trånga.Någon som håller med ?. kanske ska man försöka hitta några orginalstolar,eller Är det någon som vet om M3 stolarna är lika trånga. Mvh peter.s med grova ben.. | |
|
Om du är storväxt, torde M3 stolarna va ännu trängre....de har ju kraftigare svank- och skulderstöd..... Så det får väl bli Org. vanliga I guess.... MVH en tanig rackare som sitter bra i M3 stolar..... :) Philip |
|
| Har en coupé med sportstolar. Är 1.79 lång och väger ca 70kg och enligt mina erfarenheter sitter man som en kung (perfekt) i 3-seriens säten. Säkert är det så att det är optimalt för vissa personer men ej för andra, som dig tex. | |
| Glömde att tillägga att det inte är SÅ stor skillnad mellan sportstolar och orginalstolar. | |
|
E-36 är typ byggd för klena mesar. Köp en bil för hårdingar istället, en som man kan sitta i. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
|
peter.s ..hur stor är du ? jag e 1.88 cm , 125kg satt lite kass i min 325 -93 men sitter kanon i min m3:a M-POWER |
|
| Det stämmer Tagge, och att döma av din förstnämnda bil i fältet "äger", så kan inte du vara så grymt överviktig du heller:-) | |
| är 180 lång och 97 tung,så stolarna klämmer bra på låren. Sportstolar a´la e36 = ingen hård benträning. Summa sumarum = sommaren i vassen...Mvh peter.s | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.