|
|
|
|---|---|
|
Usch... Ska visa upp M3:an ikväll... VILL verkligen inte sälja, efter 4 års härligt ägande...men nytt MC intresse tar upp tid & pengar... Är det bara jag som tycker det känns fruktansvärt att sälja sin kärlek...?? Peppa mig! Sjukt att man binder sig så vid ett "dött" objekt....men jag kan inte hjälpa det! :-(( /K (snart utan ///M) | |
|
He...He... känner igen det där! För mig slutade att jag behåll m3:an! Mvh Abbe Länk |
|
|
Har ungefär samma problem här. Går i säljtankar men får ångest och ångrar mig hela tiden. Blir inte bättre med tanke på alla pengar man hela tiden lagt ut för att behålla bilen i fint skick + en del lull-lull. Men de tlutar nog åt en försäljning i sommar iaf. Dock stannar jag med ena foten kvar i BMW-familjen då det antagligen blir en 540 eller 740 :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Kan inte annat än hålla med dig, mosse! Jag tvivlar dagligen på om det är rätt beslut fast jag innerst inne vet att jag måste sälja. Jag är nog inte rätt person att peppa dig egentligen eftersom jag själv behöver lika mycket peppning men du kan ju tänka som så, att det kan bli fler ///M-bilar i framtiden! Jens |
|
|
Går lite i samma tankar även jag..tänker på det varje dag, men sen så ibland vill man behålla den för alltid. Det tråkiga (svåra), tycker jag är att: Vad fan ska man köpa istället som är så snyggt, snabbt och bra som en M3:a för "skitpengar" i sammanhanget?? Jens: Har sett att du har lagt ut din, men du har kvar pärlan än iaf? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
M3_LOVER; Jag har en seriös spekulant som ska titta på bilen i veckan och en till spekulant som "står på kö" om den första skulle dra sig ur. På ett sätt känns priset för lågt men jag vill inte dra ut på försäljningen för länge, tycker det är en riktig pina att sälja privat. Speciellt jobbigt är det att låta folk provköra. Lyckligtvis verkar de spekulanter jag pratat med än så länge vara seriösa och inte några "testpiloter". Jens |
|
|
Okej, det låter ju ok iaf. Bara att hoppas att det går bra, med både provkörningen och ev. säljning. Har det ringt många f.ö? MVH: Henrik ///M3 |
|
| Skönt att se at man inte är ensam. Jag hade massor med säljångest i vintras innan jag beslöt mig för att lämna min 330 Ci. Men tack vare ett bra pris och ett bra liv i övrigt (en del av pengarna gick in i mitt nystartade företag) känns det OK nu. Lycka till med era försäljningar! Saknaden är svår men den går över. | |
|
Henke; Du har mail. Tretretti; Du kommer nog snart igen när företaget börjar blomstra! Kanske blir det en M4 om ett par år? :) Jens |
|
|
Helt rätt MrM. Jag tror att det lurar en E60 runt hörnet när bolaget har varit igång ett tag. En 545 kanske. Eller varför inte en M5? |
|
|
när jag sålde e30in (till en kompis, så jag ser den rätt ofta :) ) så kändes det lite konstigt först...delvis för att jag har lagt mycket tid på den, dels för att det var min förstabil...men med e36an att glida i och 02:an att fixa med så försvinner det rätt snabbt :) MVH Johan K |
|
|
Mosse, hur gick då? /J Ja, jag saknar också min M3:a... |
|
|
*SNYFT* Jaha, då lämnar man över nycklarna i slutet av veckan då... Efter 4 år precis....fan vilket helvete jag går igenom nu....ONT i magen! känns som att svika en gammal vän! :-( Sjukt att man fäster sig så mycket vid döda ting... Men men, killen verkar vara en hygglig prick, han svär dyrt & heligt att ta väl hand om henne....så jag får väl tro honom. Men jag kommer checka in här då & då & se att ni sköter er! ;) /Klas |
|
|
mosse: Nu blir jag ledsen i ögat. :( Du lovade mig att aldrig sälja den...;) Jaja, vi har en gemensam hobby kvar iallafall :DD M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Jag är också ledsen! Men jag har helt enkelt inte råd & tid att ha både MC & ///M intresse.....tyvärr! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.