AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
411

ingen bra dag!!!!!!

Detta var ingen bra dag började med att väja för en Volvo det slutade med att min 328 coupe behöver ny front och mycket nytt ibaken tack vare det fina räcket som jag planterade bilen i....
jaja livet e hårt ingen blev skadad som tur är

kör försiktigt BMW bröder
Crusty
Lider me dig!!

"The Blue BMW"
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Stannade Volvon och gjorde rätt för sig, eller drog den bara vidare?

Något liknande hände mig för ett par år sedan. En vit VOLVO kom farande i vänster körfält... Jag gled ner i diket och Volvo'n - fortsatte köra vänstertrafik. Körde Mazda Pickup då. När jag stod och frös o inväntade bärgare ångrade jag att jag väjde... men men
Po
664
Pompe
2800 cs -70
3,0 La -75b
Väjde för en bil som gjorde vänstersväng(möte). Fick väja till vänster körbana och frontade med en annan bil. Givetvis mitt fel, men reflexerna kan man inte hejda. Döm om min förvåning när jag efter någon månad blev kontaktad av trafikförsäkringsföreningen som ville ge mig ersättning för min skrotade bil! Tydligen går de igenom olyckor som kan vara tveksamma gällande vållande och "hjälper till" när det kan kännas orättvist.
tack för medkänslan jag talade idag med BMW dom trodde att det skulle ta 3-4månader att fixa får åka seat ibiza 1.4 nu en riktigt kul bil"ha ha"

hej hopp
Ja då slapp du ju att vinterköra den i alla fall.fast det är ju inte en så´n stor tröst kanske.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.