|
|
|
|---|---|
|
Finns det ingen E30 klubb? Skulle vara kul att vara med i! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! | |
|
Det håller jag med dig om! Hade varit skoj! =) Länk |
|
|
Klart det skulle vara!!!! Men finns det ingen annan klubb då? Varför har inte Autopower en sida man kan bli medlem på? _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
hade varit kul Att köra den snabbt på krokiga vägar är ungefär så roligt som man får i livet. /Teknikens värld |
|
|
Länk Har tidigare legat under www.e30klubben.com Länk men det verkar inte fungera längre. /Anton |
|
|
Nu fungerar det! Projektet/klubben är forfarande vid liv faktiskt. Men jag är ensam och gör allt så det kunde gått fortare. Men när jag såg denna tråd så lade jag upp en sida på den vanliga adressen där ni kan läsa hur det går Länk. /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
| låter mycket bra det dära.. ser fram emot att få gå med i en e30 klubb! =) | |
|
Jag undrade just vad som hände med E30klubben.com. Tycker mig ha sett 2-3 helt olika sidor där det senaste året? Men det är kul att det kommer igång igen! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Faan va sjyst! När kommer denna sida/klubb upp på nätet då? _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
Innan var det ju lite från och till med det hela, allt gick kanske inte som det skulle och man började om på nytt osv. Sedan rann det bara ut i sanden eller vad man ska säga. Men nu har jag hållt på i två månader ungefär och planerat osv, och det hela börjar ta form. Men som sagt det tar nog lite tid innan det är klart eftersom att jag gör allt själv och jag är mycket noga med vad jag gör. För denna gången hade jag tänkt att det ska bli något av detta. Men alla tips och ideér är ju välkommna det förenklar ju bara arbetet. Ska försöka hålla er uppdaterade så gott det går genom Länk. /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
härligt att höra att det finns liv i ditt projekt...det finns ju många E30 på vägarna...sen kör ju många entusiaster just dem här bilarna... sen måste jag säga att din 325 Tryggvesson ser väldigt fin ut...blir lite avundsjuk... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.