|
|
|
|---|---|
|
Det började med att ena sidans elhiss bara dog. Jag trodde den hade lagt av helt så jag gjorde misstaget å köpa allt helt nytt. Nåväl det nya på plats med lite krångel. Det funkar igen! =) bra.. iaf ett tag kanske tills förra veckan. tänkte å nejj! nu var det pajj igen..nu måste man köpa nytt. men då började jag skruva i spolen och då funkade det ett tag igen det verkade som om den körde fast bara i motorn. okej,det gick ju bra ett tag men efter man smällt igen dörren några gånger så klickade den bara igen :\ den var allså fast. så jag skruvade lös den lite och vips så funkade det. så idag vart jag less å rev ut hela axeln från motorn då hade magneten glidit ner på axeln så jag tröck upp den till rätt läge å satt in den igen "innan körde jag upp rutan till max och bröt strömmen från batteriet" tröck in axeln å allt igen. Då kommer problem att det blir så att när jag trycker inne i bilen uppåt så åker rutan ner stegvist,går inte å köra upp rutan på ner eller upp knappen men på knappen som sitter fast i B?-stolpen på låsbygeln,där kan man köra upp den =) bra bra. Tidigare har det ju vart att rutan inte åkt ner nått när man öppnar dörren men nu gör det ju de iaf :) Hur ska man ställa in axel,spole så det funkar som det ska ? så den åker upp på uppknappen å ner på nerknappen ? Inga kablar eller nått är fel kopplade. Det är nått med hur man skruvar in spolen ? Mvh\\ Mattias | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.