|
|
|
|---|---|
|
Vad kan en sådan tänkas vara värd? * BMW 323i Coupe -99 (E36, ej E46) * Sienarot met. * 4800 mil * Ej nedlackad * Sportstolar i halvmocka * Klima * Lilla datorn * 4x airbag * H/K hifi-system högtalare och nån typ Blaupunkt stereo * Vita blinkers runt om (standard?) * Elhissar, elspeglar * Farthållare * ASC+T (standrad?) * "Värme i baken" * BMW larm * 16" bmw eker-fälg med helt OK däck En liten lackskada precis bakom framdörren på passagerarsidan..troligen skapad i samband med att större papplåda eller dyl. ha lagts in i bilen. Cirka 1-1,5cm hög och ungefär 1cm lång. Säljaren vill ha (håll i er! ;-) 199´000 för bilen.. Jag tycker det är _lite_ väl saftigt. Är jag orealistisk om jag säger att 170´000 vore ett bättre pris för bilen? Det är ju trots allt en E36.. /Patrik | |
|
Hejsan, ASC+T är standard...skulle tro att ganska mycket är standard som du beskriver. Jag tror som du att runt 170' är ett rimligt pris, för 199' går det att köpa en 328 e46 sedan från 98-99.....ett klart bättre köp för den pengarna anser jag iallafall.... Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.