|
|
|
|---|---|
Leibel |
Hej polaren går (tyvärr) i tankar att sälja sin e30 318is för något nytt. bilen är en 90a med allt som hör till, fin svart inredning förutom dörrsidorna som har limrester kvar sen någon panel men är inte mer än 1-2cm. Klar röd och jätte fin i lacken, halvt ny lackerad i vintras, ned lackerad osv. Fullt fungerande mekansikt, inga missljud någonstans, ej vinterkörd senaste året, 16" alufälgar med godkända däck runt om, sänkt obetydligt lite (typ 2-3cm) motorn total renoverad nu i vintras och med nya lager, packningar å allt som gick att byta i princip dessutom är nästan hela motorn glasblästrad och sen klarlackerad för att se fräsch ut. ser ut som ny bokstavligen! Är körd max 100mil sen renoveringen. har gått ca 15 000 mil helhets intrycket man får av bilen är direkt att det är en väldigt fräsh och välvårdad e30. snälla hjälp med detta dilemma. har försökt söka efter liknande bilar i anonser men svårt. MVH Stellan |
|
Servicebok? 20 pix säger jag rent spontant. MVH, E38B12 |
|
|
Dom brukar kosta mellan 15.000kr - 25.000kr i annonserna. Vad dom verkligen säljs för har jag ingen koll på. Det som jag tycker är en nackdel att den är nyligen omlackad, ser säkert jättefint ut nu men är det bra gjort (grundarbetet mm)? Var den rostig eller krockad innan lackeringen? Skicka gärna ett mail om han tänker sälja den, jag letar lite efter en fin 318 iS. |
|
Leibel |
var lite repig tror ja och allmännt sliten. lämnade in allt till lackerare även underarbete. ingen rost alls. ev försöker ja få över bilen till vår familj just nu eller en kompis lillebror. men annars så kanja lägga på minnet. ska försöka få lite bilder på den. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.