|
|
|
|---|---|
|
Hej alla bmw freaks! Problem 1: Var ute idag med min 325. Allt gick kanon tills termometern började tjuta och varna för att det var kallt! Tryckte på termon och den visade -37 C.. Lät den vara ett tag och den gick upp till +14(vilket är ganska rimlig temp i sthlm idag) När jag sedan stängde av bilen och startade den igen visade den -42 C, men den pendlade bara på minusgrader denna gång allt från -42 till -1 så höll den på... Problem 2: Mina elhissar funkar bara dom 10 första sekundrarna efter man startat den, sen slocknar knapparna till hissarna och det går inte trycka upp/ner fönstren... Slarvit skrivet men ni hajjar nog :D Mvh Robert rBy | |
|
Problem 1 är jag ganska säker beror på ettt kabelbrott eller glapp kontakt till tempgivaren... lossa kontakten till givaren och spraya med till 5-56 eller liknande och sätt ihop igen. hjälper det inte så får du antagligen börja leta slitna kablar.. Diesel-räsern |
|
|
Ok.. Var sitter den kontakten? Mvh Robert rBy |
|
| problen 2 är ganska säkert en kallödning i relä, det finns under ratten, finns bara ett ganska mitt i underifrån sett, på min var det ljus blått. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.