|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag kommer som bagage till Asken:) | |
|
Har tid och så men måste låna ut bilen till far min tyvärr...=// Kanske titar förbi en stund ändå. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Jag kommer...! Lyckades få en kraftigt förlängd lunchrast! Tror dock inte att ja hinner vara med på att "åka i led"=) Hoppas att det blir bra väder! /Cronor |
|
|
Solen lyser över en den vackra huvudstaden och snart möts bilarna upp Väl möt alla Bmw ägare:)) |
|
|
Åkte runt Vaxholm fyra gågner men inte hittade jag några BMW's! eller fastnade ni på Värmdö? Bättre lycka nästa gång kanske :) Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Hur var "Part II"? Missa jag något kul? Starre: Kom du ifatt dom andra? /Cronor |
|
|
cronor: Yes med en M bil så hinns allt:)) Och ja det blev riktigt trevligt fick åka båt två ggr..... |
|
|
Nån som fotade?? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Hej alla! Tyvärr kunde jag inte närvara eftersom M5'an inte behagade att rulla framåt eftersom det hänt nåt med kopplingen ca 2km hemifrån. Så det blev bärgare till Per Larsson i huddinge istället. Jag som riggat upp en bulletcam + mik i bagageutrymmet för att kunna filma färden :( M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Hej! Jag fotade lite på träffen, lägger upp bilderna när jag återfår min bredbandsuppkoppling 7 Juli. 6 veckor utan internet är hårt, man kan fråga sig vad det är som tar så lång tid att flytta ett abonnemang :(( /Lazze |
|
|
Nu när Lazze äntligen fått igång sitt bredband och skickat bilderna till mig så har jag lagt upp dom här ---> Länk Någon mer som plåtade så är det bara att skicka bilderna till mig så lägger jag upp dom på liknande sätt! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.