|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
...träffas vi för lite inbördes beundran för att sedan åka E18 mot Norrtälje fast vi tar kustvägen (276) via Åkersberga och slutligen lunch vid vattnet vid 13-tiden i Norrtälje. Jag finns på uppsamlingsplatsen från 10.45 M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk | |
| jag är oxså där fast vid 10.55 | |
|
Jag kommer också! Ryktet säger att Stephan komemr åka silverstone lupo 3l?:)) Asken |
|
|
Bara man har fått bilen till dess!!! *suck* då e ja på också! Hoppas det blir fler folk då än imorrn! Bra initsiativ Stephan! :) Mvh Tobias |
|
|
Japp, jag kommer! /Lazze Länk |
|
| Jag kommer med en avusblå emmfemma. | |
|
Jag kommer! Hoppas att det blir bättre väder.... /SYR |
|
///M.D |
jag e PÅ.. |
Mr Hamann |
Är inte riktigt med... Är det här den STORA BMW-träffen som det finns en tråd om eller? // Mr Hamann |
///M.D |
ja man kan säga det.... |
|
Asken: Eller ska man ta den nyinköpa X-modellen ;), så man kan ta fågelvägen till N-tälje?! M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Har alla i sthlmstrakten gått under jorden eller? Det måste ju vara fler som kommer! Skärpning! Mvh Tobias |
|
|
Blir det någon träff eller? Varför är alla så sega på att anmäla sig? Mvh Tobias |
|
|
Jag kommer, om jag hittar :) Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Äntligen en träff som inte krockar med någon av grabbens go-karttävlingar. Coun´t me in ! Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Hejsan alla jag kommer med B7,an om vädret tillåter...Då med nya tändstift !!! |
|
|
Är det inte flera från Stockholm som är sugna på träff man vet aldrig när nästa gång blir.... |
|
|
Blir det några fler? Asken |
|
|
Tar man vänster i rondellen vid slutet av vallhallavägen när man skall dit? Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
kan ej komma. |
|
|
Erik G: Ta höger i rondellen, förbi SVT's hus och sedan vänster vid trafiklysena (ca 500m). Sen borde du se kaknästornet om du inte ligger ner och kör. Lägg in mitt mob.nr om du eller någon annan skulle köra vilse 070-746 86 56 M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.