|
|
|
|---|---|
|
pling pling när man vrider om nyckeln på min 535-88? ska det låta så. i vilket fall som helst så gjorde det de när jag hade haft väck acc panelen och tryckt dit den sen gjorde jag om proceduren då plingade det inte när man vred om nyckeln PS anledningen till att jag pillade där är att min fläkt bara går när den själv vill trodde det var ett förkopplingsmotstånd men kom snabbt på att jag inte har något sådant. jag hittar inget iallafall. vargen | |
|
Plinget bör komma ihop ett meddelande som visas på checkcontrol displayen under mätarna. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
vad står det då? vargen |
|
|
Det beror på vad det är för fel, kan t.ex. vara dåligt med spolar/kylarvätska, oljetryck, oljenivå, frostvarning, öppen dörr, trasig belysning nånstans etc. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
så det ska plinga om man har dörren öppen och vrider om nyckeln? om det inte gör det vad kan det vara för fel? vargen |
|
|
Det står väl i klartext under hastighetsmätaren vad som är fel? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det skall som sagt stå i displayen vad datorn vill ha sagt. "Door open" varnar den bara för om man öppnar dörren när bilen rullar, ett dåligt exempel av mig. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
japp har testat det är som ni säger.tackar vargen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.