|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jovisst ja förstår hur du tänker Bjärrn. Intressant är ju vilken den snabbaste serietillverkade bilen är eftersom det finns så mkt trim firmor hit och dit, samt special byggen. |
|
|
Alpina har biltillverkarstatus och registrerar själv in sina modeller som unik tillverkare. Därmed är det inget snack om att Alpina skall anses som just biltillverkare! Vissa "trim- eller tuningfirmor" är inte inregistrerade som biltillverkare och därmed är kan de inte registrera sina trimmade bilar i eget tillverkarnamn....därmed är de INTE biltillverkare! Däremot tycker jag själva huvudfrågan om vilken fyradörrars bil som är/var snabbast, är lite löjlig och ganska meningslös! (Liksom jag finner alla andra VS-trådar vara lika meningslösa och löjliga också!) Jämför ni hur långt ni kan kissa med? ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Ja de är väl bättre att ligga lågt än att komma med siffror bilen inte klarar av iofs. Kan då säga att jag vet inte vilken den snabbaste serietillverkade bilen är, skulle nog ha gissat på M5 E39? MvH Björn |
|
|
Finns ingen 4 dörrars serietillverkad bil vad ja vet som slår nya Brabus Mercan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.