|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Hur är dom att göra med, bra service, snabba leveranser mm, bra kvalite mm. Dom har ju ganska bra priser i alla fall. Upptäckte av händelse att dom har samma atrikel nr. som Mekonomen har på sina delar till avgassystemet till min bil. Använder dom kanske samma leverantör? mvh Mackan | |
| www.widik.se | |
|
Tror att både Mekonomen och Widik säljer Walker avgassystem därav lika art. nummer. /Johan -Hellre en rak fyra än en sned sexa- |
|
|
Pratade med Widik idag. Deras avgassystem är av märket Bousard(stavning kanske fel). Det är i alla fall ett system tillverkat i Frankrike. Någon som känner till något av detta. Hur är kvaliten, passform osv. Priset är i alla fall konkurensdugligt. Mackan |
|
|
tjena! monterade i helgen ett avgassystem från widik på morsans celica. billigt å snabb leverans var det men kvalitén är inget vidare. det tidigare systemet på morsans bil kom oxå från widik å det låg i fem delar under bilen när man hade ruskat lite på det...å det var tre år gammalt... det är ingenting jag skulle sätta på min bil iaf! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.