|
|
|
|---|---|
|
Sedan jag började köra BMW för 4.5 år sen har jag fått hem i brevlådan massa erbjudanden från olika biltillverkare att komma och provköra bilar, kan väl aldrig vara att dom vill sno kunder från BMW :) Senaste är från Cadillac och dom vill produktplacera en CTS om man är intresserad, frågan är hur det fungerar ska man åka runt i en CTS ett tag utan att köpa eller vad ? På pappret är CTSen ganska lik en 530 och ser ball ut för att vara en Cadillac. Någon här som vet hur det går till? | |
Paap Reeder |
Hej! Ngn som har nga data om CTS´ens prestanda? MVH /// Paap R |
|
Mina föräldrar fick låna hem en Mercedes-Benz från hedin bil över en helg för att testa bilen och se vad de tycker om den och så innan de köpte den... men då har vi köpt MB bilar från den säljare ett antal gånger innan.... kan vara något liknande... en kund som anses seriös kan få låna hem en bil över en helg eller liknande för att testa bilen. En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
vet inte om länken funkar eller inte men testa här.... gäller dock inte svenska modeller utan amerikanska.... Länk En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
Här är för svensk-sålda bilar: Teknik: Prestanda Motorvolym liter / cc 2,6 / 2597 Motor konfiguration V 6 Drivande hjul Bak Bränsle Blyfri Toppfart 220 Acceleration 0-100 km/tim (s) 9,3 Max effekt hk 181 @ 6000 Max effekt kW 133 @ 6000 Max vridmoment Nm 232 @ 3400 Dimensioner Bränsletank kapacitet (l) 68 Total längd (mm) 4828 Total bredd (mm) 1795 Total höjd (mm) 1441 Hjulbas (mm) 2880 Tjänstevikt (kg) 1713 Lastvolym till uk fönster m uppfällt ryggst (l) 420 En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
Paap Reeder |
Hej! Undrade bara vad det var för ett åk med 4st fabriksmonterade utblås?? Av prestanda framgår att det kunde räckt med ett 1,5 tums. MVH /// Paap R |
|
Av dom pappren jag fick hem så är det en 3.2 v6a på 220hk, 0-100 7,7sek |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.