|
|
|
|---|---|
jörgen_81 |
Har en liten fråga om en orginal bmw växlare från en E36 passar i en E39 J_81 |
|
Nej Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Gasar: Du har svarat på min fråga en gågn tidigare angående detta men jag fråga följande. Man brukar se annonser där det står att den passar både 36 e39 e38 och e46. Vad är detta för växlare. Kan det vara så att den är gjord för e39 och e38 och dessutom så passar den de andra och inte tvärtom. ECP på hans sida står det att de passar flera modeller där bland e36 och e39 ????? Jag ska köpa en växlare på tisdag så det vore om man fick nått svar. |
|
|
Länk Kolla länken, glömde som vanligt att bifoga den |
|
|
Snälla LO läs texten i anonsen!!! "Helt ny i kartong, aldrig monterad. Alpine 6 skivors växlare med adapter för anslutning till org BMW Stereo. Passar 3 ser E36 och E46 samt 5 ser E39. Levereras kompl med kablage och fästanordningar. 1 års garanti pris end 3400 kr." Dvs det är en Alpine ( en CHA-s630/s634) som med hjälp av en ADAPTER (interfacebox) passar nämda modeller, om du läser i följande tråd ( där du återigen frågar samma sak ) : Länk så säger ppeellee ( som är Mr ECP) med 110% säkerhet att BMW ORGINAL E36 växlare INTE passar så "bendover and like it" för så är det Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.