|
|
|
|---|---|
| Ville bara kolla om någon vet när nästa version av 3-serien kommer?? | |
|
våren 2005 Anders&Eva |
|
|
Hösten 2005 är det väl? /Johan |
|
| Hur kommer den att se ut på ett ungefär, ingen som har nån länk till några spion-bilder? | |
|
Nästa 3 serien vet jag inte när den komme men om ingen har hört detta så kommer det snart en ny seri av BMW-bilar som kommer att hetta 1 serien..........Jag är nog en av de få som vet detta..... (Det kommer att vara en liten bil ) "BMW Rock´s" |
|
|
Wild Eagle: Du driver med oss va? Mvh kristian |
|
|
Eagle: Det är nog några till som har hört talas om 1-serien... Länk Länk /Micke |
|
|
Nu skojar du va??? Är väl vida känt att 1-serien kommer snart. Tom broschyrerna är ju ute hos återförsäljarna... /Johan |
|
| De e inge nytt!! Men när nya 3-serien kommer det vore kul att veta! | |
|
nya 3-serien kommer i olika faser pga att den ersätter compacten, sedan, touring, coupe/cab. BMW kordinerar det också med deras fabrik i sydafrika där enbart 3-serie sedan görs. De olika modellerna kommer med halvårsskiftet 2005 till slutet 2006. Anders&Eva |
|
|
Om jag förstått allt rätt kommer nästa "3" serien att enbart vara 4/5 dörrars och nästa coupé/cab kommer att heta "4" serien. BMW har ju lagt 2 dörrars på jämna nummer 4/6/8 serien och 4 dörrars på ojämna 3/5/7 serien... med rum för 1/2 serien... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
hoppas den inte ser ut som x3an, för då hoppas jag att det aldrig kommer nån ny 3-serie. --- Att köra 320 snabbt på krokiga vägar är ungefär så roligt som man får i livet/Teknikensvärld-83 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.