|
|
|
|---|---|
|
Kan någon tipsa om det finns fler reparationshandböcker för BMW på nätet? Exempelvis finns denna för E3/E9, men det vore guld värt att känna till några fler som man kan vända sig till när det kör ihop sig i garaget. Länk Elelr om ni har några andra tips på andra bra sidor med tekniskt referensinformation? | |
| Vet inte riktigt om det är det du är ute efter men Haynes böckerna är ju bra. Vet inte om de finns till dina bilar. Kolla på www.haynes.com | |
| Nja, jag tänkte på reparationsböcker som faktiskt finsn tillgängliga på nätet så att man kan surfa in och läsa dem direkt. Som i länken jag skickade med ungefär. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Det finns i servrar i ryssland som har lagt ut det mesta vet jag. Dock funkar inte mina länkar så det blir till att leta. Problemet är att det bara står på ryska (på sidorna) medans materialet är på engelska. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
| Ajdå, det var ju inte värst roligt... sunk! Vad heter reparationshandbok på Ryska? =) Ingen som har fler förslag? | |
|
Det står även på engelska. Länk |
|
| Länk | |
|
Sök på Haynes här på forumet och du hittar ännu mer... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.