|
|
|
|---|---|
|
Hej på er alla! Ville bara tipsa om att man kan köpa riktigt snygga Whiskey glas på BMW... det är glas med bokstäverna BMW tryckta på sidan... riktigt snygga.... Köpte ett paket 6st och nu när jag packade upp allt och ställt det i hyllan så jag att man hade dratt 69 kr för glasen... trodde att de kostade 69 kr/st ... vet inte om de slagit in fel eller om de verkligen var så billiga men jag kan rekommendera er att bege er dit.... om ni vill ha snygga glas! En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! | |
| 69 kr/st låter mer rimligt. Du får väl vara snäll och tala om för dom att de tagit för lite betalt. :) | |
|
Jag köpte dessa glas för någon månad sedan och då betalde jag 69:-/st så du har gjort ett kap grattis. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Hmmm.. nu anar jag vad jag ska ge en kompis i studentpresent! Man tackar för tipset, Mugge :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Liste: hade jag sett att de hade tagit för lite betalt så hade jag givetvis sagt till, men nu upptäckte jag det när jag kom hem... åker nog inte tillbaka dit för att betala mellanskillnaden... Bayern münchen: jo jag hade räknat med att de skulle gå på ca 450 kr för 6 st... man får ju inte ens 6 ikea glas för 70 kr... Olof: Det finns fler glas att köpa, de hade champange glas, drinkglas och lite annat smått och gott..... Present tips till de som gillar 02-serien är att det finns modeller av 02:or som man kan köpa som är riktigt snygga... fanns en 02:a helt i krom som var snygg men lite dyr.... kostade strax över 800 kr.... En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Exakt de glasen är det.... Tack Micke! En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.