|
|
|
|---|---|
The fastest man |
Det finns en blå Alpina B6 3,5 i Fagersta,är det nån som känner till den eller ägarn??? |
|
Tjenare. Har sett den ett par gånger. Ring Greger på Trafikskolan (förra ägaren) och be om reg nr så kan du kolla upp den via Bilregistret. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Börjar det på PLJ? | |
The fastest man |
Vet ej!!!! Vet bara att den gick i Avesta tidigare,och att den såldes till ett bra pris. Hoppades på att han som äger den nu är sugen på att sälja. Bumper..... Är den blå så är det den jag menar,killen som ägde den böt in den på en firma,sen sålde firman den vidare,och han som köpte den sålde den till ett jävla bra pris till den killen som äger den nu!!!!Du råker möjligtvis inte veta numret till Greger??? |
|
Hmm, det låter som PLJ bilen! Avesta kile hade den, körde 100 mil sålde til en Volvo firma sen köpte en kille den förra sommren. Därefter äger nuvarande person den. Det var jag som ägde den först :) |
|
The fastest man |
Gustav.......... Det är nog som du säger,avesta killen böt till sig en porche 911turbo. Vad är det för regnr på Plj:n Tack för era svar. |
| Köpte han en 911 Turbo? Hmm, låter kul! | |
| Vad fim e-mailadress du har he fastest man... Mailat dig reg. nr. | |
The fastest man |
Tack så hemskt mycket Gustav. |
The fastest man |
Gustav..... Är den importerad???? Han som äger den nu han är andra ägarn efter Volvo hade den!Han som köpte den från volvo gav 70000kr för den och sen sålde han den för 50000kr så vad kan vara ett värdigt priserbjudande till honom. Var det några problem när du ägde den?eller är den helfräch? Tack på förhand!!!! |
|
Hmm, ska inte säga vad jag sålde den för hihi :) Den är mkt mkt fräsch då jag hade den. Körde 1000 mil UTAN ett enda problem. Har bilder / video på den. Unik B6 utan kat dvs 261 hk, ÄKTA toppfart 252 km/h. Hmm, jag tror jag köper tillbaks den! Jag importerade den '00, den hade då 13000 mil på mätaren. Kolla bromsskivor fram det är dyrt till B6 3,5. Jag köpte belägg för 2500 till den. Jag tror jag köper tillbaks den! |
|
The fastest man |
Du har inga bilder som du skulle kunna maila mig"snälla" |
The fastest man |
Gärna nån video också!!!! |
The fastest man |
Glömde fråga,vad är en sån pärla värd? |
|
50 tusen för en B6 3,5!? de e ju skitbilligt... ja köper den om ingen annan vill ha den :) grym bil ju... /Jonas |
|
bockstyre |
Gustav: mkt mkt fräsch säger du?!? ... så himlans fräsch var den väl inte riktigt... vad kallar du då skicket på Kristian(Silversupras) B6:a -89:a då? ( du vet väl vilken jag menar hade hade den samtidigt som dej, du va ut i täby o kollade på den o så) //bocken |
The fastest man |
Bockstyre.... Är inte så jäkla fräsch??? |
|
Bocken: Definitionsfråga. Kristians B6 hade gått i Sverige och hade 6-7000 mil och var en 1989. Den blåa B6 jag menar hade gått 13 000 mil och var en 86. Så JA jag tycker den var fräsch för det miltalet och från 1986. Samt inte ett fel på bilen under den tiden jag hade den. Det skilde väl 100 produktionsnummer på dem? Har för mig min var nr 63. Ja den var smutsig UNDER bilen, men det får man väl ta. Bara för att det finns fräschare bilar kan man väl klassificera en bil som fräsch? Bockstyre vem är du som tycker sig veta så bra? |
|
bockstyre |
Jag vet att jag är kinikig på vad fint skick är.. men men. Jag e en vän till Kristian, och varit med ett par ggr när vi träffat dej o så. När jag pratar skick, så menar jag inte hur ren/smutsig bilen är.. utan helhetskicket. ex en rostig ren bil räknas som dåligt skick för mej, medans en ej rostig smutsig bil kan räknas som frsch skick. Du säger själv att den var fräsch för det miltalet, tycker du inte att det bör tilläggas då? när du säger det så här i efter lite påtryckningar. ex min volvo amazaon är skitfräsch... men den är ju 40 år så den e rostig o eländig. //bocken www.silversupra.net www.supramannen.cjb.net |
|
Hmm, urspårad diskussion. Påtryckning, njae snarare påhopp. " ex en rostig ren bil räknas som dåligt skick för mej, medans en ej rostig smutsig bil kan räknas som frsch skick." Självfallet håller jag med dig här. När jag nämnde smuts och INTE rost, det fanns inte på någon av de B6orna. Kanske borde omformulera mig och säga att den var fräshare en en typisk 13 000 mils E30 (om man nu kan hitta sådana idag) men inte lika fräsch som Christians B6 på 7000 mil. Men han fick ju å andra sidan 20-30% mer för sin bil än vad jag fick för min. Med hänsyn till miltal och årsmodell var väl det helt riktigt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.