|
|
|
|---|---|
dalen |
På min 325-87 (imp) sitter det två märkliga saker (ser ut som mikrofoner) på var sin sida om ratten (på instrumentpanelen). När man tar bort panelen går det sladdar från dessa två. Är det någon som vet vad detta är för nånting? |
| Inte för att jag vet men....har du AC??? | |
|
Är bilen nyimport? Folksam hade något larm för ett gäng år sedan och rörelsedetektorerna såg ut som små mikrofoner kanske mvh |
|
dalen |
Det är AC på den, dock är det ingen klimatanläggning så det borde väl inte sitta och sensorer då? Bilen är importerad 98 men det finns inget larm till den.. |
|
Håller med Kent H. Känner inte till att någon e30 hade nåt sånt original. Temperaturgivaren till ac/klimat är den runda mikrofonliknande grejjen vid temperatur reglagen. |
|
|
I min satt det nå liknande till larmet men dom satt på varsin sida av insrument panelen. Kolla bakom panelen under ratten om det sitter någon larm dosa där och om sladdarna går dit. |
|
|
på min sitter det en liten grej som ser ut som en mikrofon!! men jag har ingen ac!! men inne i instrumnet panelen när jag köpte den så låg det ett defa larm!! ej inkopplat för han som gjorde det visste nog inte hur man gjorde!! så det kan nog vara till nått larm |
|
|
Jag har oxå en sån grej på min... Jag har ju inte ac eller nåt sånt. Jag har ju ett larm, men jag tvivlar på att det är nån rörelse sensor på larmet, så det är det nog inte. Men jag är ju inte säker... /Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.