|
|
|
|---|---|
|
Tony! Du verkar kunna göra underverk (själv har jag i allafall grejat ett hack i kolven på en moppe som största bedrift inom trimmningsområdet) med din Sierra rent prestandamässigt.Men om du skulle få en ny M5 med 510 hkr, skulle du då kunna öka prestandan lika mkt på den som på din Sierra? Det tror jag iofs inte, (det skulle förmodligen bli svindyrt)men vad skulle du göra med den för att öka prestandan? Kan man som privatperson över huvud taget trimma en sådan bil? Lite nyfiken bara. /Anders | |
|
Tacksam för svar från andra också! /A |
|
|
Nej, nej, nej... Inga mer "vs" i rubriken. Det kommer spåra ur även om det inte är din tanke med inlägget. Inom kort kommer inläggen se ut: "Öööh, inte fan tror du väl en sketen Sierra kan jämföras med en BMW M5" |
|
|
OK! Alla svar undanbedes:-) JUag misstänker att bilen redan är rejält trimmad;-) Hej då! /A |
|
Tony-Avesta |
Precis allt går att trimma, så även den nya M5-maskinen. Allt beror bara på kunnande pengar och hur länge det ska hålla....... Jag föredrar att trimma med turbo då det oftast blir effektivast och brukar hålla bäst. MVH Tony |
Tony-Avesta |
Fast jag har väldigt svårt att se var Sierra 2,9 kommer in i frågeställningen. Den finns i rubriken men ente i texten?? MVH Tony |
|
Misstänker att ESS-tuning kommer att hitta på nåt kul kit till nya M5:an. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Tony! Jag hade en annan rubrik från början! Någon har ändrat på den faktiskt, förmodligen någon av poliserna här. Men det var snällt att de inte tog bort den helt utan bara döpte om den. Hmmm... /A |
|
|
Nu var jag lite snabb där, du såg alltså rubriken i orignal. Men jag nämner Sierra i texten dock inte vilken modell. /A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.