|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är ju alltid kul att prova något nytt, för än är inte den siste XXXXXXX född! Jag skojar , ny teknik även om man inte tror att man blir lurad någon gång så är det alltid kul att testa . Ungefär som väteperoxidinsprutning,,, |
|
|
Ringde till återförsäljaren för Halo och dom har inte fått så många klagomål från kunder.Klagomålen var mest om bränsleförbrukningen,kunderna trodde att dom skulle spara sååå mycket soppa men den är marginell enligt återförsäljaren.Däremot så var många nöjda med att motorn gick mycket gämnare.Ska sova på saken och bestämma mig i morrn om köp eller inte. BMW e lag |
|
|
För att gardera sig bör man nog låta en auktoriserad verkstad byta stiften också, om något mot förmodan skulle hända. Jag fick svar på mitt mail också och enligt säljaren där så är det så att: "Problem med motorn får man inte om man sätter i ett Halostift med rätt värmetal och som är rekommenderat i vår katalog." Jag fick rekommendationen "B-DR15YC" för 190/st. Vet ej om det var inkl. eller exkl. moms men jag tror jag kommer att pröva i framtiden. /Hammar |
|
|
Glöm inte silverpastan,,, femton tusen mil är långt mellan stiftbytena |
|
|
Hammar:Precis så länge man använder stift av en typ som är anpassad till din motor så får man inga problem o inga motor ras heller...De e därför de vågar ja garanti!!Undrar ja hur många motorras som berot på tänstiften egentligen oavsett fabrikat.Ja menar de kan inte röra sig om många fall om ens några...O då menar ja stift som är anpassade till bilen o inte som man satt i på eget bevåg... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Tror att det kan vara bra grejer endå,särskilt när dom har en så bra garanti. BMW e lag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.