|
|
|
|---|---|
ormen |
Ok. Nu säger alla 30-35000:-, MEN är det värt o punga ut max. 55000:- för en 520 -94 som är i megaskick (inte en skråma, aldrig lackad... utseendet är som nytt!) , SV-såld med stora kliman, el-läder mm. mm. ? bilen har full servicebok och har gått 12000 mil.... Bilen ser ut o varit i fina händer, den är otroligt fräsch, vad tycker ni? Den ska behållas isåfall av min far ca. 6-10 år framåt (om inget allvarligt inträffar... knack knack) Våga vägra bilverkstaden!!! G.D.S!!! |
|
Ska man behålla bilen i 6-10år borde 35 eller 55 KSEK kanske inte spela så stor roll, på de minst 9000 nmil (6*1500 mil) som sannolikt ska köras. Verkar superfin, dock priset i överkant förståss. /Simon |
|
ormen |
Ja, jag vet att priset är högt (bilen står tyvärr på BMW-firma), men skicket, utrustningsnivå (hur vanligt var Elläderstolar, Stor dator och Stort Klimat i 520 då?) + att allt fungerar prickfritt... inte en enda "p-bula" på hela bilen.... en enda ca. 10 cm. repa i klarlacken (ger min f-n på att det uppkom på deras verkstad), men den går nog polera bort en aning... |
|
Håller (som vanligt) med Simon. Bilen låter som en mycket välutrustad pärla, men priset är i överkant. Ska bilen behållas länge så är det nog inget dumt köp! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Hmm..Plus är>>> rullat relativt lite,bra utrustning... en liten garanti får man ju också iom firman osv... Minus är kanske motorn...I klenaste laget(allt är naturligtvis relativt). Annars så är naturligtvis skicket den största faktorn vid begagnatköp...Och det verkar den ju ha. Priset?...Tja..står oftast i betraktarens ögon :) Skicket bör avgöra i ett ev. köp om han inte bryr sig så mycket om värdefallet...Vilket hur som helst bara kan bli 55000kr ;) Mvh Janne |
|
ormen |
Värdefallet är skit samma, då bilen är tänkt att behållas länge, just därför försökte jag övertala gubben att bara för att den är gammal, behöver den inte vara i sämre kondition än en 98/99:a... Våga vägra bilverkstaden!!! G.D.S!!! |
|
Ok...Då är det bara att handla...Förutsatt att skicket iaf lite motsvarar det du skriver :) Mvh Janne. |
|
ormen |
den är det, nån som vet nåt/ägt den? Glömde bort den över helgen... jobbigt o tänka på öl hela tiden Länk |
|
Kolla bara att kliman funkar bra så låter det som ett OK köp. Mvh |
|
ormen |
gubben fick aldrig tummen ur, så nån annan hann köpa den före, nån lycklig här kanske? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.