|
|
|
|---|---|
|
Aj Aj Aj! Höjden av helvete man kan ha! Satt idag o spana på blocket efter ny bil och hitta en fin camaro i rätt prisklass. Sälja BMWn o köpa den tänkte jag, nykär i Camaron och allt. Bensintorka i BMWn gjorde att jag va tvungen o låna Morsan och farsans bil. Skulle bara backa runt den på gården och åka iväg. PANG! va fan tänkte jag, körde jag på ett träd?! Gick ut o kolla och där står BMWn med bucklig kofångare, går runt o kollar morsans bil; Laguna kombi, redan krockad så hela bakänden var ny: nedre delen på bagageluckan intryckt och spoilern spräckt. jahapp, bilbytar-planerna i gruset samt de mesta pengarna av den tänkta Till Salu BMWn... Så fruktansvärt typisk... Nån som har en bakre kofångare till E30 325i till salu i Värmland ? | |
|
Så går det när man ska överge BMW, helt klart meningen att du inte ska byta bort den. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
jepp... en hand från ovan med i spelet... hoppas du fick en tankeställare :-) :-) Min pärla :-) Länk |
|
|
Kolla på skroten, jag köpte en till min för 100kr. Billigt och lägg att byta! // Mvh Martin |
|
|
Synden straffar sig själv!!!! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.