|
|
|
|---|---|
| Ska kanskje bygge meg et plenum til vinteren, men jag trenger spridar holdere (dom man stikker spridarene nedi:). Hvor kjøper jag det? Kompliserat att laga selv? | |
| stikk på TESS eller ett annet sted de lager hydraulikkslanger og kjøp deg slike hysler de presser over hydraulikkslanger, en av størrelsene passer perfekt | |
| Takker! | |
| O2ole: Er dei laget i alu eller rustfritt stål? Har du artikkel nr. på dei eller finner en dei på Länk ? | |
| de er i eloksert stål tror jeg. Har du ingen "tess" butikk i nærheten? Finner de ikke på siden der | |
|
"hysler de presser over hydraulikkslanger" låter intressant!, behöver dylikt för extraspridare, skall kolla det hos hydraylverskstad. "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
| hittade såddana Hylser hos min hydraulverkstad. Passar perfekt! De är 30mm höga 16mm utvändigt 14 invändigt. | |
| Turbovulc: Nice, hvor mye kostet per hylse? | |
|
köpte en stålomspunnen hydraulslang, så jag fick dem gratis :D Ett bra ställe! //M "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
| Det var bra, det er ikke første plassen man finner på å lete etter sånt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.