|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Kan någon svara mig så snart som möjligt ifall detta motorrum ser ut som det skall, de som gör mig tveksam är bruna balkarna. I och för sig kan upplösningen på digitalkameran göra sitt. Tror Ni bilen är krockad ? Har någon bilder på ett motorrum av en 320D E46 ? Länk Länk | |
|
Enda jag vet är att E39 har olika färg på balkarna mot vad karrosssen är lackad i, om inte karossen är lackad svart då. Har även varit och kollat på en e46:a där balkarna var svarta på en grön bil. Däremot bruna balkar har jag aldrig sett. ________________ Körde tidigare SAAB 9-5 men har nu fått tebax förståndet och letar BMW!! |
|
|
Du skulle nog märka det på någonting annat än om de där är bruna, varför skulle de bli bruna bara för att den skulle vara krockad förresten, skulle det nu vara buffel och båg så skulle nog skumisarna anstränga sig och få dem svarta om det nu är så de ska vara ifrån start. __________________________ Hellre nyskick än nyskit! |
|
|
De ser ju bruna ut på ena fotot, men då ser ju bilen blå ut också trots att den är svart. Är bara orolig att bilen skulle vara smälld i fronten. Någon som har en svart E46 320d ? |
|
| Någon som har en svart E46 320d ?! | |
|
De där e normalt. Kameran fixar inte riktigt färgen på balkarna bara. De balkarna har för övrigt samma färg på alla e46. Kika här tex: Länk Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.