|
|
|
|---|---|
|
Är nybliven ägare till en "kanonfin" 728 -99 som går som en dröm.Tyvärr så är ACC:n lite konstig och jag tror felet är att den lilla inbyggda fläkten inte funkar ! Har någon varit ute för det ? Sedan skulle man ju villja komplettera kassettspelaren med en cd eller mp3 växlare. Känner någon till en adapter eller interface som gör att man kan koppla ihop originalutrustningen med annat fabrikat ? Mvh Björn | |
|
Fick ordning på ACC:n genom att plocka bort och isär kontrollpanelen, lyfte bort fläkthjulet och rengjorde glidytorna så nu fungerar allt till 100% och man har sparat några sköna 1000-lappar ! Tyvärr har jag fortfarande inte hittat någon som verkar kunnig i att komplettera ljudutrustningen med tex cd eller mp3 växlare, förstärkare med bibehållna originalfunktioner ! Någon som har ett tips ? |
|
|
MP3 spelare med överföring via FM bandet finns ju. Och dessa skall enl. vad jag hört och läst fungera tillfredställande. Sen finns det en firma som har lyckats med att modifiera IBUS systemet med inbyggd mp3/dvd Länk. Om du söker i stereo forumet så finns det mycket att läsa Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Här har du en bättre länk. Förutsätter ju iof. att du har org.navi Länk Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.