|
|
|
|---|---|
|
Storlek på handsfacket i en e46 -01 touring. Det vill säga, vad rymmer handsfacket hxbxl i stängd position? Lite svårt att mäta osv. tänkte att någon kanske sitter inne på den informationen. /Pär | |
|
Vad är det för fråga.. vem vill veta något sådant? Snälla kan du inte säga mej det? /M |
|
| ett tips! Du kan ju montera bort det å sen hälla i vatten då vet du hur mycket det rymmer.. =) | |
|
Hehe, tja man kan ju tolka frågan hur man vill. Det jag ville ha hjälp är hur mycket man kan trycka in där i så att locket går igen. Funderar på att köpa en itx dator och ha där i och det kan ju vra praktiskt att veta hur mycket den rymmer innan man beställer en låda. Samt att själva locket går igen efter att man har laggt in lådan. Liksom lite svårt att mäta utrymmet när lådan är stängd. Speciellt höjden, då den varierar mellan öppen och stängd låda. Så där, nu kanske du för står vad jag är ute efter.. =) /Pär |
|
|
Ja ja drev lite med dej.. =) kan förstå att men kan behöva veta volymen på handsfacket. Har tyvärr inte någon svar.. lycka till. /Micke |
|
|
Jådå. Förstog det ;-) men jag tänkte att det kunde behövas en förklaring ändå. Svårt med ironi när man textar, man vet inte riktigt vad folk menar ibland ;-) /Pär |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.