|
|
|
|---|---|
|
Har en E34 med original sterero inkl cd-växlare o 6-högtalare...Den låter helt ok,men....Man kan inte spela lika högt som jag är van vid...Dvs det verkar som om man kan höja till en viss nivå o sen e de stopp!!Förmodligen e de gjort så från fabrik.Min fråga är:Hur gör man för att få mer kräm??Är INTE sugen på att investera en massa pengar i stereo men råkar ha ett slutseg o ett par 6*9",ett par 5.25" samt ett par 6.5" som ligger o skräpar...Kan man på något vis koppla in slutsteget till original stereon??Kan ja ersätta min original högtalare med de som ligger o skräpar utan att behöva såga osv???Eller måste man sätta i en "eftermarknads" stereo för att få högre "volume"????? | |
Robsarve |
5,25" orna passar antagligen i orginaluttagen bak. Det är 5,25" fram med, men kickpanelen på e34:an är så stor och rymligt att jag föreslår att du sätter i sexorna där istället. Om du inte vll modifiera dina kickar så kan du nog få tag i ett par ganska billigt på skroten... tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.