|
|
|
|---|---|
|
Borde det inte finnas ett dräneringshål i speglarna? Annars samlas ju det en massa vatten i dem... Ni som köpt - har ni hål i era i botten? __ Mvh /Pewe | |
|
Jag upplever inget problem med detta, varken vid regn el. vid tvätt. Tycker att det försvinner bra när man kör iväg. Då slungas det upp på rutan precis vi spegeln, så där får man skinna igen efter tvätt. Men om detta nu är ett problem så borde det väl gälla alla? Varför bara M-speglarna? Har standardspegeln dräneringshål? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
I och för sig en bra fråga, har aldrig tänkt på det när det gäller originalspeglarna... Men konstruktionen är ju lite annorlunda också. M-speglarna är ju betydligt djupare bakom glaset och dessutom vinklade lite uppåt (tror jag, har inte monterat mina ännu?) så att de bildar som en liten skål som borde kunna rymma en hel del vatten som skvalpar omkring... Tror nog att jag kommer borra ett litet hål i undersidan på dem innan montering... __ Mvh /Pewe |
|
|
Även om den yttre vinkeln är på det hållet så behöver ju inte det betyda att den inre horisontella yta är så. Förstår du bvad jag menar. Borra inga hål i spegeln är mitt råd. Aldrig hört detta problem från någon... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
OK, jag förstår. Du har nog rätt. Jag monterar först och ser hur det blir. __ Mvh /Pewe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.