|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad det kostar, och vart kan man köpa det. Tack på förhand. Leffe Kör så he ryk!!! | |
| Ja, nån som vet? | |
|
Bagagenät artnr 51 47 2 263 168 kostar ca 400 kr. Det krävs att man har plasthakarna i golvet, jag vet inte när detta infördes på E34 (min 95:a har det). Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Har de där hakarna, bara nätet som saknas nu då :-) | |
| Kanske inte alltför svårt att ragga upp en bagagematta med hålen på skroten, dock kanske inte med rätt färg. =) | |
|
Kan man eftermontera hakarna på något vis? *BAWORAK* |
|
|
Hakarna sitter fästa i hål i plåten, så det är nog svårt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Typiskt:-( Kan man kanske skruva i dem då? Eller förstör man för mycket kanske? *BAWORAK* |
|
| Det är ju bara att bryta/fila/elda/slita bort det som ev. skulle fästa ögglan i plåten och sedan limma dit det på plåten och slutligen klippa lite i mattan... | |
| Fila bort ev. fästanordning på ögglan och limma det i plåten..? | |
| Oj, dubbelpost... =) | |
|
Ja det kanske skulle funka...atacklim typ:-) Eller PL 400... *BAWORAK* |
|
|
Har du kollad under reservhjulet? Hittade mitt nät där i förra veckan:) /erik |
|
| Erik B: Hmm. Det måste kollas upp. Hittade tre nycklar med BMW-loggan på häromveckan. Passar ej i dörrar/tändningslås. Var annars kan de passa? | |
|
Garvis: De kanske är till fälglåsen? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Erik: Ja mycket möjligt. Original isf. Har andra låsbultar nu. Nycklarna låg under mattan vid köp. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.