|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
tufft.. riktigt ovanligt med gammla 12v 6or som går 13 tider skulle jag tro. en riktig sleeper.. såg fräsch ut. /mvh jocke |
|
|
Jo den är rätt rolig. Man åker ifrån rätt många bilar faktiskt. Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
hehe okej. Länk <---- diesel power |
|
| oj haha fel forum^^ sry | |
| Måste säga det förvånade mig otroligt mycket att 325 e36 var så mycket rappare än en 323 e46 när dom på pappret har identiska prestanda. Iaf hade 325an sååå mycket roligare karaktär på motorn! | |
jimmy/bmw |
hur stor skillnad var det ? |
|
jag tycker personligen att 325an även är roligare i karaktären än 328an ochså. /mvh jocke |
|
| Jimmy/bmw: Jag har inga tider på en 323 irl, men så mycket kan ja ju säga att om en 325 upplevs som slö från botten så kompenserar den det med att vara bra mycket rivigare efter 3500varv. 323an däremot upplever jag som jämt halvslö genom hela registret och den känns enligt mig inte alls lika solid vid höga varv heller. Skulle aldrig i mitt liv köpa en 323a före en 325a. Som nån sa så är 328ans karaktär likvärdig 323ans, dock något bättre drag, men ändå tråkig. Min nästa BMW kommer därför att vara 330ci! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.