|
|
|
|---|---|
|
Är på G att mappa bilen nu men är inte så haj på Dta P8pro som nu sitter i bilen, har ställt in det satt man kan köra med den men är lite osäker på hur man ska mappa den för att få den att gå riktigt bra plus att man är lite rädd när laddtrycket börjar komma med tändning å skit.. Nån som kan eller vet nån som e händig med detta sprut?? Mvh BmW äR aLltid BmW!!!! | |
|
Var bor du? Jag kan säkert hjälpa dig |
|
|
Jag bor i Norrtälje ett par mil utanför sthlm.. Har du pysslat nåt med dta? Eller e det samma skit alltihop?=) En till fråga, det sitter en 50mm wastegate från er å igår när vi körde lät det som den började öppna runt o,5 bar fast har för mig att bäckis sa att den inte skulle öppna förens vid 1bar kan det stämma eller?? mvh BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
En wg öppnar alltid lite före grundtrycket. Den laddar 1 kg med den fjädern som är i. Dom flesta sprut är likadan,så vi kan nog hjälpa dig. Om du kan ta dig till Avesta? Jag mappa nyss en Supra,den går fint som faan... |
|
|
Vi har bredbandslamba som vi kan koppla in i sprutet. Och sen har jag tändningsmapp från min M50 maskin,så de ska nog gå fint Jag nås på 070-7424050 |
|
|
Det låter kanon.. Skulle va grymt skönt att nån som vet vad han gör pillrar med det där då jag inte e så haj på det än.. Men vi ska försöka få den att gå såpass bra så man kan köra den utan problem ihelgen så jag hör av mig i veckan som kommer! mvh Stefan BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
Japp gör så! Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.