|
|
|
|---|---|
|
Länk vad är detta?? ProjectorZ™?? Verkar intressant... //Svebba - Jag är schnell ! | |
| det är nog inte projektor Z. då har man projektions lampor och inte vanliga som synns på bild? hella? | |
|
Nej det är inte ProjectorZ, som Z3c skriver har de projektionslampa se Länk Jag har tyvärr inte fått mina än, de skeppades förra veckan... De på Svebbas bild ser nästan ut som någon extra ring intryckt i orginallampor, alltså dyrt för något halvfejk... ProjektorZ kostar ca 5.000kr från leverantören med riktiga lampor. /Caspar |
|
|
Ja nu ser jag vad ni menar.. Sant, men 5000 är mkt pengar för ett par lyktor.. Caspar: Ta bilder och visa sen hur det blir med ProjectorZ =) Ska du sälja dina original lyktor (vita blinkers) eller flyttar du över dom till 2.8:an? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Man byter inte blinkers om jag förstått det rätt. Givetvis kommer bilder /Caspar |
|
|
alltså jag menar om du ska flytta över hela lyktinsattsen (dom med vita blinkers som sitter på Men nu) till 2,8:an när du får dina ProjectorZ eller om du ska sälja lyktinsattserna som sitter i nu...? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Som jag skrev ovan, man byter inte blinkers utan modifierar befintlig lyktinsatts. Det blir ett spännande arbete då lyktan måste delas och ev en del urskärningar... /Caspar |
|
|
hmm, okej, då förstår jag... Det låter iaf jävligt krångligt det... Hoppas det går bra då =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.