|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Sitter en plastlåda på höger sida långt in i mitt bagage. Den har en massa svarta slangar ur sig, vad ef a en är det? |
|
En gammal mobiltelefon? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag tror att den har något med avluftning av bränsletanken att göra. Om jag minns rätt så går slangarna till bränslepåfyllningsröret eller till själva bränsletanken. |
|
-BeeMWe- |
I en 87ans 518 ? Njjjaaa. Der ser inte ut som någon 80-tals tele iaf. |
-BeeMWe- |
Jan-E: Någon extraurustning eller? Aldrig haft det i en annan E28. |
| Jag har också en likadan burk som du berättar om i min 520 -86, jag tror som Jan-e att den är till avluftning av tanken. | |
|
Jag hade en sån burk i en 520 -85 som jag blev tvungen att byta tanken på. Har för mig att det var en smutsfälla med tillhörande rostangrepp kring röret för tankpåfyllningen. Kan vara värt att kolla på E28:an. |
|
| Jag har också en stor plastbehållare med 4 ingående slangar i. ful som stryk är den =) | |
|
Det är avluftningslådan med filter. Den skall man helst låta vara. ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
J. Lindgren Vad har du för bil? "M558SS" känner jag inte igen... MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
TCG >> Jag hade blivit mycket förvånad om du hade känt igen modellen. (: Det är en liten räkneövning, i stil med E23:ans 745. Är du med? ;) ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
OT J. Lindgren Ren chansning: En M5:a med en 58SS-motor (om det nu finns! =))..? Typ en E39:a? E34:an heter väl S52, så lite logiskt KAN ju 58SS vara 400hästarsspisen... =) Tankar billigt på SÅIFA, men hur länge till? |
|
|
Ännu mer OT: camata >> Det sitter tyvärr ingen M5 E39-spis min BMW, men det kompenseras med att den nyser så konstigt. ;) ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
| är inte det vakuumburken till centrallåset du menar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.