|
|
|
|---|---|
|
Har fått förklarat för mig att mina SI-batterier är kassa. vilka följd fel kan man få av detta? Fel som jag upplever nu förutom att röd å gul diod lyser är. - "full tank" när motorn e kall sen går den över till normal (där den bör ligga med soppan i tanken) -fladdrig temp mätar -INGEN hastighets mätare alls, ingen tripp funkar heller. //M(arkus) | |
|
Fladdrig tempmätare hade jag på min E28 innan byte. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Måste man köpa batterierna på BMW verkstad eller funkar det med vanliga laddnings bara 1,2v batterier? //M(arkus) |
|
|
1,2v 700mAh ska det vara, men jag köpte 1,2v 1200mAh och funkade kanon bra. Uppladningsbara också förstås. Jag köpte dom hoss min lokala bilelektronik försäljare men Clas Ohlson mm har. |
|
|
hoppas att du kan löda(iof inte särskilt svårt) när du ska byta dem, för annars kan du få de lite jobbigt... hoppas att det går bra.. ........ HAHA ;p ..... |
|
|
Inga bekymmer... just plockat ihop å bytt batterier... tog å monterea varvräknare från 320:n oxå... blev lite kalibrerande men nu stämmer den exakt med min motordata-burk. så nu e det bara att krypa under bilen å försöka lokalisera varför hastighets mätarn e väck. //M(arkus) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.