|
|
|
|---|---|
|
hej jag undrar om ni känner till nån verstad som valsar bakskärmana så att fäljarna inte går emot.. mvh nicolas tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!! | |
|
Om fälgarna går emot har du fel ET-värde på fälgarna (inte bra ur flera hänseenden). Då skulle jag personligen välja andra fälgar istället! I annat fall, kolla med en plåtfirma. Dessa finns det gott om och det finns säkerligen någon nära dig som kan hjälpa dig med detta. |
|
|
bilen i fråga har en 60/60 sänknnig och 18tum...slår bara i när jag har folk i bilen..så fälgarna är det inge fel på...vet nån vad det kan kosta... tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!! |
|
|
Med full fjädringsväg och 255:or bak så tar mina inte i. Har du 265:or eller ännu bredare? Har du inte det så tror jag fortfarande att du har fel ET-mått fälgarna (eftermarknadsfälgar brukar säljas med ET-35) Med 18" så ligger et-måttet på 50 som original. Hur som helst så tror jag du får räkna med ett par 1000-lappar för arbetet, lägg gärna ett extra rostskydd på insidan så du garanterar dig mot rost efter valsningen. P.s Jag antar att det är dina däck och inte fälgarna som tar i skärmkanterna!? Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.