|
|
|
|---|---|
Modellko |
Hej! Min pärla är en E34 525i -95 men med ett problem, när jag trycker på defroster knappen så händer det ingenting med imma eller snö på bakrutan .. jag har kollat säkringar och det verkar inte va nån problem där . En konstig sak som jag har märkt är att bara en linje (metall linje) av alla dem andra fungerar , då betyder det att den får stöm (säkringen e ok) eller ?? .. vad kan det vara för fel , hur gör man at de andra metall linjerna ska fungera .. hjälp .. Tach i förhand ... Min Pärla: Länk |
| Säkringen (30A) sitter under baksätet. Sedan finns också ett relä under baksätet som kan spöka. | |
Modellko |
Säkringar under baksätet , f*n , då måste jag kolla där också .. men ok relä spökar , hur vet jag det, finns det ett sätt att kontrollera relä ... Min Pärla: Länk |
| Yes. På förarsidan under baksätet finns en svart "låda." Öppna locket på den lådan genom att lossa 2 (3?) stjärnskruvar. Då ser du relä och säkringar. Det ska sitta en klisterlapp någonstans på locket eller lådan som beskrivar relä/säkringsplaceringen. | |
| KÖP EN NY RUTA ME TRÅDARNA | |
| Dina slingor (trådar) i rutan är trasiga... enda alternativet är tyvärr att byta ruta. | |
| Nej, det finns lagningsmedel för värmeslingorna av märket Loctite, leta efter detta, kostar runt 100:- | |
|
Clas Ohlson säljer sådan färg, artnr 34-786 pris 179:- Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Sant... ber om ursäkt. | |
Modellko |
tack så mycket för svaren. ska leta efter dessa lagningsmedel , så hoppas det löser sig ... Min Pärla: Länk |
| sälj dina däck o köp rutan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.