|
|
|
|---|---|
|
Tysksåld, import 1999, silver med hardtop och vinterfälgar. Verkar helt ok i skicket. Perfekt S-bok. Är 265' helt för mycket??? Ligger på en 55' DEM i tyskland.. | |
MrM3 |
Låter i dyraste laget, skulle nog inte betala mer än 215-220000.- om jag var som du. Det med tanke på att det inte direkt är cab säsong plus att marknaden har tappat kraftigt sista tiden. |
|
Håller med MrM3, borde ligga i 215-230 intervallet, det är vinter också. Hardtop ökar värdet med 10 om du nu tänker köra på vintern, annars kan du ju be att slippa den och pruta ner ännu mer. Köpte en -97:a för 245 förra året med 1500 mer på mätaren. Dock maxade fälgar, värda typ 35 fast utan vinterdäck och hardtop + på sommaren. Detta dock privat som du inte nämner om det är. Är du cool borde du kunna pruta ner till 225. |
|
|
Jag ser nu att det är din egen bil eller? Läste MrM3's inlägg och fick för mig att du skulle köpa. Dock tycker jag detsamma det är i dyraste laget. Börja på 245 om du skall sälja. Skulle vara bra om du talar om om du skall sälja eller köpa lite tydligare ;) |
|
|
fair point MRM3CAB.. har faktiskt just köpt den av min far för 240'. Låt mig omformulera: Vad tror du jag kan säljar den för (privat) till våren med HT? 265? |
|
intemartin |
220.000sek tyvärr e36 caben har gått ner i värde nu när det kommer att finnas beg m3 med e46 karrosen sen har e36 caben blivit en alt vanligare syn på vägarna martin_750 |
| Är bilen fin kan du ju alltid betala lite mer för den men 265 låter lite väl mycket, men som sagt skicket avgör!!Du kan nog hitta en sån bil under 200 men hur kul är det att ge 200 tusen( vilket är mycket pengar ) för en sliten bil ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.