AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.196

Överarbetade BMW i senaste Bilsport?

Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Tjenare!
Är det någon annan än jag som läst senaste bilsport (nr11) och funderat om inte norrmannen tagit i en aning för mycket med sina Beemercabbar?
Gillar själv styling väldigt mycket, men vete fanken om hans gula 325 cab inte var lite för mycket ändå..
Vill inte måla fan på väggen, men undrar om det finns andra åsikter?
Vad tycker ni?
det är inte senaste bilsport...det har kommit ett nytt....vi som prenumenerar får ju de tidigare...men jag tycker den gula va bättre och snyggare än den blåa....kolla själv han har e46 lysen men e36 grill passar inte tiktigt
Bilsport (aka "Spoilernytt") innehåller enbart överarbetade bilar tycker jag, det gäller inte bara beemers utan även alla andra märken som dom finniga tonåringarna misshandlat till oigenkänlighet. Därför köper jag AMS istället numera!

Mvh Elvis
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Kan inte riktigt hålla med om att allt i bilsport är överstylat. I nr 11 hade de en "Volvo sleeper" och en Sierra Cosworth, inte mycket plast där inte!
Å andra sidan så säger ju grabben som byggt cabbarna att han vill vara värst..
Speciellt är det ju iallafall!
=)
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Tycker inte heller att allt är överstylat, många modeller ser jävligt bra ut med stylig, dock inte E36 enligt mig. Mötte två skrsäckexempel på cruisingen i Härnösand i lördags. De var så fula att jag nästan blev förbannad....

BMW - När du älskar att köra!
mi
305
micro
316i touring -09
523i -99
Håller med BoogieElvis. Det är inte mycket i bilsport som ser bra ut. (och självklart prenumererar jag på ams)
Jappsar brukar dock göra sig rätt bra i extrem styling av någon anledning.
Finns det föresten något fulare än ögonlock....
Visa användare
94
RobTheBank
520iA -91
Hehe jag Älskar stylade bilar. Man kan nog skita i att styla en ny bil, men om den är från 80-90 talet så kan det inte bli fult om man har bra smak och vet vad man gör.
Plus att man då har en bil som inte ser ut som alla andras.
Utan stylig hade bil världen varit tråkig tycker jag.

Styla på bara !

"The Big Red"
ni
145
nicolas
M3 e36 limo 435 im m3 e46
jag tycker att det är synd att man stylar söndet just 3serie med stora jävla vingar och fula lampor under bilen sjukt fullt...det ska vara lågt med stora fäljar plus en snygg front...

tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!!
Just de 2 Norska E36'orna får mig att starkt fundera på att sluta köpa "Spoilernytt". Man blir ju ledsen i ögat när man ser sådan bilförstörelse.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Är ju inte bara styling i Bilsport.
I nummer 11 gjorde jag det stora lackrengöringstestet tex.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
BoogieElvis>>> men lite styling får man väl ha? till E36 är det jävligt snyggt med angeleyes... eller menar du bara plasten som hängs på?
Har en kompis som vill köpa E36 325, och köpa MDS Monsterfront till den. jag höll på att strypa honom. jag kommer inte in på mds sida själv så jag kan inte länka, men den fronten har figurerat i många "varför måste dom?". "Den är cool..." AAAARGHHH vad arg man blir! E46 m3 front är den enda acceptabla på e36 om man ska byta!

*om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?*
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Meningen med styling e ju att bilen ska bli snyggare, och sådan styling tycker jag är snygg!
Svårare än så är det ju inte.
Bilsport är en bra tidning, de håller i alla fall en rätt hög klass.
Vill ni se en riktig överdriven blaska så läs "MAX Power". Brittisk tidning som bara är för mycket...
Monsterfronten e hemskt hemsk!
fabi: Nä, visst kan man styla en bil, men det jag reagerar på är denna fixering vid vingar och spoilers. Klart att man kan sänka en bil lite och sätta på ett par snygga fälgar, men det blir fort för mycket av det goda...

Mvh Elvis
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
Grejen med styling som är fel är att alla vill se ut som grabbarna på fast and the furious, men de har oftast en funktion bakom sina spoilers.

Har svårt att se behovet på en 316/318 med vingar och downforce så att asfalten bucklar sig ;)

fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
jo visst kan det bli för mycket av det goda! men sen är ju för mycket en smakfråga...
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
Självklart, och som någon sa. Det vore tråkigt i bilvärlden om alla såg lika ut.. samtidigt så höjer det värdet på min egen bil ;)
Det finns två saker som jag tycker ser värre ut än allt annat man kan sätta på en BMW. Först och främst de där vidriga aluminiumvingarna, dom ser verkligen billiga ut. Usch! Men ännu värre är det med folk som klär sina bilar med lampor i olika färger. Det kan vara snyggt med lite lampor på bilen, men då måste dom vara i samma färg!
jp
464
jpn
523im -99
tyckte inte att BMW cabbarna ifråga var speciellt snygga.. lite för myckt för min smak men men.

have a nice day
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
det är svårt att bygga om en BMW i "Fast & Furious" stil, och inte ens lönt att försöka. Dessa grejer du nämner, aluvingar och neonljus, hör hemma på japs! Där gör de sig rätt så bra ibland, om det är smakfullt gjort!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.