|
|
|
|---|---|
|
Jag får ibland intrycket av att det är samma 635:or man ser i annonser månad efter månad. Visst är det en entusiastbil med relativt hög prislapp, men finns det någon marknad överhuvudtaget? Jag har blivit erbjuden 40k för min vid inbyte, och funderar på att acceptera. Gör jag bort mig? Bilen är en 635 CSI, -86, silverbrons, manuell 5-vxl, 12000 mil med servicebok, skinn, Alpinafälgar, privatimport 2003. Saknar AC. Tacksam för all respons. Stefan | |
|
Släpper du den för 40 000 kr är du galen!!! Har bevakat E24-marknaden världen runt sedan 1999 och vet vad bilarna brukar gå för. Jag hade nog satt ut den för mellan 69 000 och 75 000, det kan ta tid, men du får den såld. Det relativt låga miltalet talar för bilen, och avsaknaden av AC är det enda som talar emot. MVH, E38B12 |
|
Gemini__ |
Skulle jag vara på jakt efter en E24:a, och samtidigt en 635CSI skulle jag köpa din omedelbart för 40000kr. Det är hur billigt som helst! Det förutsätter att bilen är i ett mycket gott skick förstås, och med full dokumention. Så lyssna på "E38B12", kräng iväg vagnen privat istället och höj priset. Har du möjligtvis några bilder på skönheten? Mvh: Thomas Länk |
| Min sambos far köpte nyligen en 635 csi i helt okej bruksskick för 20000:-. | |
| ...årsmodell -86 bör kanske tilläggas. | |
| Gemini: Länk | |
|
Kall eller inte?.? Jag har följt E24 marknaden under c:a 15 månaders tid och jag vet att vi är flera här på nätet som gör samma sak. Av drygt 700 inregistrerade E24:or har jag fått ihop en lista på c:a 290 kända bilar varav c:a 160 har varit eller är till salu, vissa har varit till salu i över ett års tid. Göran |
|
|
Göran, Är denna lista något du vill dela med dig av? Låter mycket spännande, följer du hela världsmarknaden eller bara den europeiska? Jag följer personligen den svenska, tyska, österrikiska, schweiziska, brittiska, amerikanska och i den mån det går också den franska, spanska och italienska. MVH, E38B12 |
|
|
E38B12, Jag har bara koll på den svenska marknaden. Skickar e-mail till dig. Göran |
|
mackan325 |
Någon som kikat på denna? Länk Ser ju oförskämt fin ut på bilderna.... |
|
Är på jakt efter en 635:a men det är svårt att hitta några vettiga. O 60.000 är jag knappast bered att betala för en sådan gammal bil. Even.s: Din länk till bilen fungerade inte? du har ingen annons ute? ett lagom pris i min värld för en 635:a i vettigt skick är ca 40´ Achtung! |
|
|
Göran: Skulle bli glad om du skicka iväg ett mail med den listan till mig med :) tobias.fast@spray.se Achtung! |
|
|
Tobbelito: Min server är nere på grund av ommöblering :) Finns även här Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.