|
|
|
|---|---|
|
M5 (e39) årsmodell 1999 Inga lackskador 12000 mil Importerad Fullutrustad M3 (e39) Coupe 1996 6 vxl manuell Inga lackskador Importerad 12000 mil Fullutrustad | |
|
M5 (e39) årsmodell 1999 Inga lackskador 12000 mil Importerad Fullutrustad Värdering ca 250000:- beroende på om den har full historik(mil koll, omkodade nycklar, full servicebok, kvitton, etc.) M3 (e36) Coupe 1996 6 vxl manuell Inga lackskador Importerad 12000 mil Fullutrustad Värdering ca 140000:- beroende på om den har full historik(mil koll, omkodade nycklar, full servicebok, kvitton, etc.) |
|
| Låter det rimligt? | |
| Tycker det är för lågt värderat, speciellt eftersom bilarna tydligen är fullutrustade! Nypriset måste varit upp emot 900k på M5an eftersom den är fulluturustad. Och en E36 M3 som har kryssat i allt i utrustningslistan är inte heller vanligt så jag tror någonstans 325.000 och 190.000 pga den extremt höga utrustningsnivån (fullutrustad)...... | |
| Jag är mest nyfiken då jag går i köpetankar och detta är två typexemplar som är mycket vanliga. Dock så är det ju inte alls säkert det är "full utrustning" på dem. Men det står allt som oftast i annonserna. Funderar på att själv skriva 200k respektive 120k. Eftersom det finns gott om dessa bilar beg. | |
|
M3:an behöver väll inte vara fullt utrustad den köper man ju inte direkt för att ha som komfort bil.!! dock är det ju skönt med lite extra M5:an skulle ju dock vara skönt och ha massa krims krams på då den kan vara familjebil/diskret racer.! finns ju billigare M3:or med kanske lite mindre utrustning?! |
|
| xayide: Skall du köpa bil först om ett år eller två? | |
|
Hehe nej nu hade jag tänkt men jag förstår ditt syfte med kommentaren ;) Men se det så här. 1. det finns gott om säljare av respektive modeller 2. Dålig tid på året att sälja bil på 3. Dyr bensin (m5 i stort) 4. Dåligt med köpare på specielt m5 99-00 då den har en del kända problem som dock har rättats till om ägaren stått på sig på garantin. 5. Few other things...som jag inte kommer på just nu. |
|
|
M3:an är värd över 200.000 kronor i Finland.. Tänk på det innan ni säljer! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.