|
|
|
|---|---|
|
Hej! Inte för att verka dum i huvet eller nått Men Nu är det så att jag inte får bort den dumma texten från färddatorn. Har fylt på med spolarvätska i den 2,5 liters behållaren som sitter där fram. Var nån som sa att det Ev. fans en till behållare och att det kunde vara dom som det var dåligt i. Var sitter den isåfall??? Nån som har nåra andra bra ideer om vart man ska kolla eller vad man ska göra. Tacksam för svar.. | |
|
Vet inte hur det är på din, men i min E34 finns en behållare för rengöringsmedel också. Sitter nära torpedväggen, till höger, om jag inte minns fel. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Kolla så att inte filtret som sitter på spolartanken har åkt ner i själva tanken och blockerar givaren på nåt vänster. ____________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
Kolla så att du inte har glapp i kontaken för det fins inte flera behållare på min e36 från -96.... Säker på detta ........ "BMW Rock´s" |
|
|
Givaren i behållaren på E34 brukar rosta sönder så att den flippar så att säga. Vet ej om det ser likadant ut på E36 I övrigt kostar givaren runt 180 pengar och är enkel att byta även för oss med tummen mitt i handen Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Kolla så att inte givaren har vridit sig (kanske nittio grader eller nåt) så att den inte ger utslag. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Tack tack!! Ska kika på bilen imorn så går vi se om det går att lösa.. =) |
|
|
givaren är paj jag bytte min igår homie |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.