|
|
|
|---|---|
|
Nu behöver jag hjälp! Vill få bort den Panasonic CD som satt i bilen när jag köpte den. Har haft bilen på BMW och försökt få dom att koppla in min Business CD (som lyst "Disabled" när jag har försökt själv). De säger att de inte hittar originalkablarna, och att de antagligen liggar någonstans bakom instrumentbrädan. De rekommenderar mig inte att låta dom leta då de tar 1200 kr/tim och det kan bli ganska dyrt. Så jag får börja jakten på egen hand. Någon som vet hur originalkablarna är dragna i en E46 Coupé? Var ska jag börja riva? Är de dragna bakom handsfacket eller instrumentbrädan? Samt, har någon ett kopplingschema för Business CD:n (har ej Hifi eller H/K)? En kanelbulle postas till den som kan hjälpa mig lösa detta. | |
|
Please!!! Ingen som vet vilka kablar som går till de olika uttagen i 17-pin kontakten bakom stereon? Har sökt överallt men inte hittat något komplett schema. Samt var hittar jag kablarna i bilen? TVÅ kanelbullar postas till den som kan hjälpa mig lösa detta. |
|
|
Det är för jävligt att bmw har byggt så jävla dumma prylar. Tänk att man inte kan sätta in en vanlig stereo i e39. Jag har starka skäl att sölja bil jävln. Komfort nummer ett: Stereo Komfort nummer två: AC. BMW = KASSSSSS |
|
|
Det finns adapterplåtar i några utföranden för E39. man går miste om luckan och snyggt blir det inte, men visst går det. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.