|
|
|
|---|---|
|
Autopower; Hur många besökare har ni egentligen? Ni opererar med totalt antall sedan starten, men det er intressant att veta hur många besökare som egentligen är här varje dag och månad? När man räknar unika läsare med cookies så dör ju cookien efter x antal dagar. 30 dagar tex eller om man raderar den själv tex. Bara nyfiken:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Senaste besökaren kom in: 2004-05-25 09:41:01 Du påbörjade ditt besök här: 2004-05-25 09:40:45 Aktiva unika besök nu: 1.385 Unika besök idag: 3.892 Unika besök igår: 23.115 Besök till WAP-sajten: 51.422 Unika besök denna månad: 419.529 Unika besök förra månaden: 523.596 Totalt antal unika besök: 15.004.635 Max besök en dag: 64.167 (2003-11-22) Max besök en månad: 628.944 (2003-09-30) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack Micke! Hittade precis det själv oxå.. Sorry.. Kul iallafall! Denna siten har fler unika läsare än min tidning har. Helt fantastiskt! Grattulerar! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
| Micke: Herr Statistik!!! *L* Men kul att veta! | |
|
All information finns på förstasidan :) Fantastiska siffror verkligen. |
|
|
Hosse: Vilken tidning har du? ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Hosse>>> är det en tidning om bmw? om man får fråga... jag skulle iallafall inte kunna göra en tidning om något annat... ;-) *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
| nu var du snabbare Magnus. | |
|
Oj, det kom kanske ut lite fel:-) Sorry! Menar tidningen jag jobbar på alltså. www.itavisen.no Vi har bara en artickel om bmw tyvärr.. ;-( Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.