|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Tackar. Noterar att i år är det 17500 resp 4000 med det ärorika namnet enligt media, ett rejält tapp på ett år. Står det i tidningen så är det väl sant eller...? FP |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Inte illa och det Flaggas överallt osså !! hoppas du får en god tårta och att vi ses framemot helgen ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
I dag flaggar bussarna för Folke. Grattis. /Udo Dirkelsniff Min blogg: Länk |
|
|
Jaha, det var dags igen... tackar och bugar som vanligt. Än kan man ligga utan käpp...) tyvärr blir det ju inte lika frekventa besök här inne nu som tidigare. Ha det gott därute i semestern. FP |
|
|
Grattis folkets man, Folke! /Udo Dirkelsniff Min blogg: Länk |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Grattis "Hövding" ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tackar! FP |
|
|
Nu igen. Grattis Folke! /Udo Dirkelsniff Min blogg: Länk |
|
|
Grattis Folke! _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Tackar och bugar i vanlig ordning. Men allmän flaggning var väl ändå att ta i lite...) Lite glesare mellan inläggen är det kanske nu för tiden men still kicking and alive.. Fick ju se och lyssna på Hassos Lincoln Continental härom dagen också, bara en sån sak...) FP |
|
|
Grattis på namnsdagen Folke! Snart är det väl dags för 6 cyl igen?:) Asken |
|
|
Provar att svara igen, bliev ”internal server error” tidigare... Tackar, och en raksexa hade inte suttit fel... Inget fel på 328:an, pigg och alert men ljudet är inget skoj, varken fram eller baktill... FP |
|
|
Odödlig tråd! Grattis :) |
|
|
Tackar! FP |
|
|
Grattis Folke! /Udo Dirkelsniff Min blogg: Länk |
|
|
Tack så mycket. Det är inte lika ofta som tidigare som jag syns här på AP men jag finns ännu... FP |
|
|
Grattis Folke! La Fete National som dom säger i Frankrike, fest åt folke(t)! Paraden på Champs Elysess får du dela med Fransmännen! asken |
|
|
Grattis Folke! _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
Vännen Folke har tyvärr alldeles för tidigt och hastigt lämnat oss . Vila i frid bästa vän ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Nej så tråkigt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.