AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.013

M Roadster

Har hittat en M Roadster som gått ca: 8000 mil med en färg som många skulle dra sig för att ha till ett pris som ligger rätt långt under 200 000:-

Anledningen till det låga priset är pga. parkeringsskador på fronten samt en skada på backspegeln. Detta kommer dock bara kosta några tusen att fixa så jag anar ugglor i mossen.

Vad tror ni?

Thomas H
thomas@miraculix.nu
Länk
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Vad är det för ålder och färg då?
Det är en '98 (tror jag)
Ljusgrön färg (icke metallic)

Thomas H
thomas@miraculix.nu
Länk
Glöm den här tråden, nu ville han inte sälja bilen längre..

Thomas H
thomas@miraculix.nu
Länk
Färgen på bilen ser för jäklig ut, så köp den inte!
Jag tror att den blir omöjlig att sälja!

Det är endast dumma tyskar som köper sina Z3.or och sätter ihop de mest konstiga färgkombinationerna, b la grön bil och svart/röd skinn...öhh va tänker man på då?

MVH
Jag håller med yatooil om den färgen, uscha! Men smaken är ju som baken =P

//Svebba
- Jag är schnell !
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Verkade garanterat något "skumt" med denna bil , såg annonsen jag med .

///MVH TONY
yatooil: väldigt stark åsikt om färgen för att beröra något så subjektiv som färg? det står en M roadster med sån fär i Aspuden och jag tycker den är ganska läcker. speciellt om man skulle krydda med lite krom.

(det ända färgen så alla är nog överens är gräslig är Urban Green. Den för ett tag sedan aktuella Z4an i Urab Grön är dock borta från Solna så även den tyckte någon om :-)
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
De kanske hittade en lackerare som ville köpa bilen billigt!!

/Caspar
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Urbangröna z4:an som stod i solna var ju grym! Tror iof inte att jag personligen skulle "våga" köpa en sådan eftersom jag inte är säker på att jag skulle uppskatta färgen lika mycket efter några månaders ägo... cool var den hur som helst!
:)

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.