|
|
|
|---|---|
|
Jag menar alla dess timmar i garaget o sen inte få använda bilen på allmän väg. Visst race o utställningar absolut skitkul men hur många av er som trimmat kör på allmän väg lite då o då? Ni behöver inte ange er själva om ni inte vill utan skriv hur många ni känner till som aldrig åker på allmän väg och hur många som faktiskt gör det=) funderar inte själv på o trimma i nuläget men skulle va kul o veta... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk | |
| Camaron har 202hk i regbeviset | |
|
Kommer åka 535 med BiTurbo-konvertering nästa säsong Länk -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
| Ingen idé att lägga så mycket tid och pengar om man inte vågar använda den... | |
|
min kommer att gå på vägen.... bes och skattad.... som en duktig pojk :) ... |
|
|
Min kommer väl gå någongång då o då.. Kan inte åka jämt i den, får bli en sk. helg bil!;).. Mvh Uffe |
|
| Jeg får skilter på min 2002 touring tic i morra:) | |
|
När mina bilar inte är trasiga så kör jag flera ggr i veckan... Stefan... Race to the last drop! |
|
|
Nu är 528an igång och går som spjutet.. Var ute inatt och leta race,Hittade tyvärr inga snabba bilar eller mc men drog väl ur den minst 20ggr och det pinnar på rätt bra.. Jag hann väl köra minst 10-15 mil ikväll med vingliga slicks... Stefan... Race to the last drop! |
|
|
Ah det är lite folk ute i alla fall=) Ja det måste det nog vara värt, risken för flygande inspektion/besiktning är väl inte så stor. ja va ute i morse o drog några repor och gled lite efter jobbet i soluppgången. (men original då så det räknas ju inte i den här tråden...) men gött var det=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
| Har nyss skruvat ihop en 3,8 med turbo+intercooler till en E30 som jag ska ha som vardagsbil,har provat den lite och den fungerar bara finfint=släpper på ALLA växlar!! Grymt vrid | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.